Cuma AKU

Cuma AKU

Thursday, December 31, 2015

Sebab VIVA

Copypaste dari kisah di FB sendiri...
 
 
Sebab VIVA...
 
Jangan lah kerana saya memandu kereta kecil comel molek, saya ini tidak dianggap layak berada di jalan raya.. walaupun kecil, saya seperti anda yang lain tetap membayar cukai jalan.. jgn nafikan hak kereta kecil...
 
Kisah Semalam - mentang2 lah saya kecil, kereta2 besar ini suka2 tanpa signal masuk line saya betul2 di persimpangan... adoi... takkan kecil sangat saya ini sampai anda tidak nampak melihat saya... atau anda merasakan kewujudan kereta kecil seperti sa...ya tidak perlu dipandang serius...
Kisah Hari Ini - mentang2 lah saya comel kecil... saya nak masuk simpang pun kena hon... mungkin kereta2 besar merasakan kereta kecil tak layak berada di hadapan... ceh...
 
Sekian, terima kasih.

No comments: