Cuma AKU

Cuma AKU

Wednesday, February 3, 2016

MB Baru

Kalau boleh la... tak mahu langsung citer bab politik kat BUKU BESAR saya ini..
tapi cuma nak habaq... hari ini KEDAH dapat MB baru..
 
Pandangan saya... kabur...
Pendapat saya... pendapatan tetap...
Ulasan saya... awat la pi tukaq... dan dan ni tukaq jadi Kedah habaq hang...
 
Ha Ha Ha
 
Kekadang saya tak faham.. mungkin sebab saya tidak tahu..
atau ini semua petanda DUNIA dihujung HAYAT...
 
Saya tak sebut apa2 ye... fikir2 lah sendiri...
 
Antara realiti dan fantasi yang indah... mungkin manusia kini lebih berminat pada yang indah walaupun hanya mimpi sementara... takpelah janji indah2 belaka..
 
Kejap pun jadi lah...
 
Berbalik lah kita pada FITRAH...
Kembali lah kita pada asas yang BENAR...
Jauhilah diri dari FITNAH...
Semoga KITA diberi HIDAYAH
 
The End

No comments: